Κυριακή 1 Σεπτεμβρίου 2013

Pantene pro-v balsamo spray conditioner

Γεια σας κορίτσια μου, 
Σήμερα θα σας μιλήσω για ένα προϊόν που βρήκα στο supermarket ,το balsamo spray conditioner της pantene pro-v για λεπτή τρίχα.

Όπως κοιτούσα λοιπόν τα προϊόντα περιποίησης μαλλίων είδα το συγκεκριμένο spray σε πολύ χαμηλή τιμή ( λιγότερο από 3,5 ευρώ ) και σε 1+1 δώρο! Ούτε που το σκέφτηκα ... έβαλα τα δύο μπουκαλάκια στο καλάθι!( έκανα και το δωράκι μου στη μαμά χιχι ).
Το έχω χρησιμοποιήσει τέσσερις φορές και μπορώ να πω πως έχω μείνει πολύ ευχαριστημένη.
Είναι διφασικό οπότε θέλει καλό "κούνημα" , έχει υπέροχο άρωμα που διαρκεί στα μαλλιά , δεν βαραίνει τα μαλλιά ούτε σου αφήνει αίσθηση λιπαρότητας! Τέλος ,τα μαλλιά μου χθές που τα ίσιωσα με την πρέσα τα είδα πιο απαλά και λαμπερά από πριν! απίστευτο με μόλις 4 χρήσεις?

Εσείς το έχετε δοκιμάσει?
Φιλιά!!!
 
 

6 σχόλια:

  1. Πάρα πολύ ενδιαφέρον..
    Το εντόπισα την προηγούμενη εβδομάδα..
    Πραγματικά δεν μπορώ να καταλάβω για ποιο λόγο δεν είναι ακόμα δικό μου :)

    Alexandra by beautydiarybyalexandra.blogspot.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Εκμεταλλεύτηκα κι εγώ τη συγκεκριμένη προσφορά :)
    Στα δικά μου μαλλιά δεν παρατήρησα κάποια διαφορά(έχει βέβαια υπέροχο άρωμα).

    ΑπάντησηΔιαγραφή