Τρίτη 15 Οκτωβρίου 2013

Ματ νυχάκια αυτή την φορά!

Γεια σας κορίτσια μου, 

Καιρό είχαμε να τα πούμε από εδώ , και ο λόγος είναι οι "50 αποχρώσεις του γκρί" που ξεκίνησα πριν από 5 μέρες και έχω φτάσει σχεδόν στο τέλος του ... είναι πραγματικά ένα pageturner βιβλίο!!!!
Σήμερα όμως θα σας δείξω τα ματ νυχάκια που έχω αυτή την εβδομάδα ένα ακόμη δημιούργημα της φίλης μου που είναι καταπληκτική στην δουλειά της!
 


Χρησιμοποιήσαμε το after school boy blazer από την νέα συλλογή της essie , το ειδικό προϊόν για να γίνει ματ το μανό(essie) και ένα top coat για την γραμμή του γαλλικού επίσης της essie.


 Πως σας φαίνεται?
Φιλιά!!!!

25 σχόλια:

  1. Δείχνει τέλειο στα νύχια σου! Είχα κάνει κι εγώ παρόμοιο αλλά όχι στο blog, το είχα ανεβάσει στο Instagram! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Είναι πραγματικά τέλειο!!!!!!!!!!!!!!!!!Πολύ ωραία ιδέα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι ναι το ειχα δει καιρο και ηθελα να το κανω! Φιλια!!!

      Διαγραφή
  3. Yperoxo!!!!!!!To exw dei apo persu se polla blogs kai thelw na to kanw!!olo lew na agorasw mauro,kai olo kataligw se allo xrwmataki!! :D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ειναι οντως ωραιο , αυτο ειναι μπλε θελω και εγω να το δομιμασω και σε μαυρο φιλακια πολλα!

      Διαγραφή
  4. Πολύ μ'αρέσει αυτή η εναλλακτική του γαλλικού!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πολύ όμορφο και ενδιαφέρον. Η συγκεκριμένη απόχρωση είναι η αγαπημένη μου από την νέα σειρά της Essie. :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Υπέροχοοο!!! Και το σχέδιο, αλλά και το βερνίκι!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Γειά σου και πάλι ήθελα να σου πω πως έχεις βραβειάκι!!!!!!!Δες εδώ:
    http://beautyandmakeup-marw86makeup.blogspot.gr/2013/10/unpaixtable-blogger-award.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ποlύ ωραία σου βγήκαν !! Πολύ μου αρέσουν! Επίσης,, και εγώ τώrα πηρα το βιβλίο, δεν το εχω ξεκινήσει ακόμα, αλλά απότι κατάλαβα, θα το τελειώσω τσακ μπαμ!;) xx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. εμενα μου πηρε 11 μερες για να τελειώσω και τα 3 βιβλια!!!! το δευτερο και το τριτο ειναι πολυ καλυτερα απο το πρωτο :D περιμενω να μου πεις εντυπωσεις! φιλια!

      Διαγραφή