Σάββατο 5 Οκτωβρίου 2013

Αγορές : The mall Athens

Γεια σας κορίτσια μου,

Εδώ και καιρό έψαχνα ένα πορτοφόλι όπως σας είχα πει και σε παλαιότερη ανάρτηση μου, και έφτασε η μέρα να αγοράσω αυτό που τελικά ψηφίστηκε από εμένα σαν το καλύτερο! 
Είναι dkny από το κατάστημα haralas όπου έβγαλα κάρτα μέλους και είχα έκπτωση 10 ευρώ.
 
Μαύρο με γκρι και τρουκς

 
Στη συνέχεια έκανα μια βόλτα από την  Άννα-Μαρία Μαζαράκη και κοίταξα τα guess ρολόγια που έιχε! Ήμουν ανάμεσα σε τρεις κωδικούς ένα ροζ χρυσό , ένα κίτρινο χρυσό και ένα δίχρωμο με ασημί και κίτρινο χρυσό όλα με μπρασελέ... μετά από πολύ σκέψη κατέληξα στο κίτρινο χρυσο!



Μου άρεσε πολύ και η θήκη αποθήκευσης μιας και μου θύμιζε βραδυνό τσαντάκι.


 Φιλιά!!!

10 σχόλια:

  1. Υπεροχααααααααααααααααααααα!!!!! Με γεια σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Yperoxa kai ta 2!!!eidika to roloi...thelw ki egw xruso roloi alla kai roz xruso!exw kollisei me kati Mickael Kors alla einai panakriva :(

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Με γεια σου και τα δύο!! Το ρολόι ειναι απλά θεικό!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή