Κυριακή 15 Σεπτεμβρίου 2013

Αγορά από το McARTHUR GLEN

Γεια σας κορίτσια μου ,

Είχα πάει μια βόλτα στο εκπτωτικό χωριό την Παρασκευή και χάζεψα τις αφίξεις τους για το φθινόπωρο που ακόμη δεν λέει να έρθει... Έχουν φέρει πολύ ωραία κομμάτια και φυσικά οι τιμές τους είναι προσιτές μιας και είναι outlet .
Εγώ ψώνισα μια τσάντα από το κατάστημα των Bsb μισή τιμή από την αρχική 


 Είναι saddle bag της εταιρείας lavand 100% PU leather. 


και αφού όπως είπα και παραπάνω το φθινόπωρο δεν λέει να έρθει θα σας δείξω και την τσάντα που με συνόδεψε σε όλες μου τις βραδυνές εξόδους φέτος το καλοκαίρι και συνεχίζω να την κρατώ....

 Είναι φάκελος της εταιρείας axel της τρέχουσας καλοκαιρινής σεζον την οποία πήρα καθώς πήγαινα στην σχολή μου από ένα μαγαζί στο Αιγάλεω .

Εσείς κορίτσια ψωνίζετε από outlet ;
Φιλιά!!!

8 σχόλια:

  1. το πρώτο τσαντάκι μου αρέσει πολύυυυυ :) Με γειά και για τα δύο :) Βέβαια νομίζω για φέτος το χειμώνα θα προτιμήσω μια μεγάλη τσάντα, η οποία θα γίνεται και ταχυδρόμου. Να με βολεύει και για τη σχολή ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστω πολυ! Καλα τα σκεφτεσαι μολις την βρεις να μας την δειξεις να παρουμε ιδεες !

      Διαγραφή
  2. Πανέμορφες και οι δύο τσάντες! Με γεια σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Λοιπόν αυτό το φάκελο..τον ερωτεύτηκα ! <3
    Με γεια σου Δώρα μου :)

    Alexandra by beautydiarybyalexandra.blogspot.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή