Δευτέρα 19 Αυγούστου 2013

Midi knuckle rings

Γεια σας κορίτσια μου,
 Σήμερα θα σας μιλήσω γι'αυτά τα μικρά φινετσάτα δαχτυλίδια που φοράμε πάνω από τις αρθρώσεις των δαχτύλων μας! Φοριούνται πολύ φέτος , τα έχω δει και σε διάσημες " φίλες " μας αλλά και σε πολλές κοπέλες στο δρόμο.Μου αρέσουν πάρα πολύ προσπάθησα να τα φορέσω και εγώ η αλήθεια αλλά δεν με βόλευαν... κρίμα :( 

Παρ'όλα αυτά θα σας δείξω μερικά που ξεχώρισα να μου πείτε αν σας αρέσουν και αν τα φοράτε με αυτό τον τρόπο!





Φιλιά!!!
 

6 σχόλια:

  1. Αγόρασα ένα τέτοιο δαχτυλίδι σε ένα ταξίδι που έκανα πριν 4 χρόνια στη Ρουμανία..
    Πολύ όμορφο..δεν με ενοχλεί..αλλά επειδή γενικά δεν φοράω συχνά δαχτυλίδια..το ξεχνάω.! Παρόλα αυτά μου αρέσουν πολύ :)

    Alexandra by beautydiarybyalexandra.blogspot.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τα βλέπω εδώ και καιρό σε blogs αλλά δεν έχω δει σε μαγαζιά! Αλήθεια είναι άβολα; Είναι πολύ όμορφα πάντως!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγω δυστυχως δεν μπορουσα να τα συνηθησω με ενοχλουσαν στις κινησεις ... υπαρχουν στα μαγαζια αρκετο καιρο , τα δικα μου τα πηρα απο παγκο στο θησειο φιλια

      Διαγραφή
  3. Έχω δύο από αυτά και τα έχω λατρέψει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή