Δευτέρα, 19 Αυγούστου 2013

Midi knuckle rings

Γεια σας κορίτσια μου,
 Σήμερα θα σας μιλήσω γι'αυτά τα μικρά φινετσάτα δαχτυλίδια που φοράμε πάνω από τις αρθρώσεις των δαχτύλων μας! Φοριούνται πολύ φέτος , τα έχω δει και σε διάσημες " φίλες " μας αλλά και σε πολλές κοπέλες στο δρόμο.Μου αρέσουν πάρα πολύ προσπάθησα να τα φορέσω και εγώ η αλήθεια αλλά δεν με βόλευαν... κρίμα :( 

Παρ'όλα αυτά θα σας δείξω μερικά που ξεχώρισα να μου πείτε αν σας αρέσουν και αν τα φοράτε με αυτό τον τρόπο!





Φιλιά!!!
 

6 σχόλια:

  1. Αγόρασα ένα τέτοιο δαχτυλίδι σε ένα ταξίδι που έκανα πριν 4 χρόνια στη Ρουμανία..
    Πολύ όμορφο..δεν με ενοχλεί..αλλά επειδή γενικά δεν φοράω συχνά δαχτυλίδια..το ξεχνάω.! Παρόλα αυτά μου αρέσουν πολύ :)

    Alexandra by beautydiarybyalexandra.blogspot.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τα βλέπω εδώ και καιρό σε blogs αλλά δεν έχω δει σε μαγαζιά! Αλήθεια είναι άβολα; Είναι πολύ όμορφα πάντως!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγω δυστυχως δεν μπορουσα να τα συνηθησω με ενοχλουσαν στις κινησεις ... υπαρχουν στα μαγαζια αρκετο καιρο , τα δικα μου τα πηρα απο παγκο στο θησειο φιλια

      Διαγραφή
  3. Έχω δύο από αυτά και τα έχω λατρέψει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή