Σάββατο 27 Ιουλίου 2013

Αποτρίχωση : χαλάουα , κλωστή ή laser ?


Χαλάουα : Την αγοράζουμε έτοιμη ή την φτιάχνουμε μόνες μας ανακατεύοντας ζάχαρη , νερό και λεμόνι. Είναι καλύτερη από το κλασσικό κερί γιατί σπάνια προκαλεί ερεθισμούς.Είναι σχετικά οικονομική μέθοδος , μόνο που πονάει ειδικά εάν οι τρίχες έχουν μεγάλο μήκος (τις πολύ μικρές δεν τις πιάνει) . Εγώ χαλάουα κάνω στα χέρια μου, έχουν μειωθεί κατά πολύ οι τρίχες και δεν είχα μέχρι στιγμής κάποιον ερεθίσμο.Διαρκει περίπου 3 εβδομάδες( ανάλογα την τριχοφυία του καθενός)


Κλωστή: Πρόκειται για λεπτή μεταξωτή κλωστή με την οποία όποιος γνωρίζει την τεχνική μπορεί να σου αφαιρέσει και την πιο μικρή τρίχα από την ρίζα. Δεν κάνει καθόλου κακό στο δέρμα και έχει πολύ καλά αποτελέσματα αφού οι τρίχες μετά βγαίνουν πιο μαλακές.Η αλήθεια είναι πως σε ευαίσθητες περιοχές (άνω χείλος)  πονάει αρκετά . Εγώ κάνω κλωστή στα φρύδια μου , είμαι ευχαριστημένη από το αποτέλεσμα αλλά και απο το σχήμα το οποίο μου έχουν κάνει με την κλωστή!Προσοχή μόνο να επισκεφτείτε κάποιον εξιδεικευμένο γιατί μπορεί να σας σπάει την τρίχα και να μην δείτε αποτέλεσμα.Το κόστος εδώ έιναι ανάλογο με τον ειδικό.


Laser:  Το φώς από το laser απορροφάται από την τρίχα και η θερμότητα την καταστρέφει από την ρίζα. Καλό θα ήταν να σας κάνει την εφαρμογή ένας δερματολόγος ώστε να σας συμβουλέψει από ιατρική μεριά για τις κηλίδες και τις δυσχρωμίες που ΙΣΩΣ σας εμφανιστούν ( σπάνιο από ότι έχω ακούσει). Τα αποτελέσματα δεν συγκρίνονται με καμία άλλη μέθοδο διαρκούν πολύ , τουλάχιστον 2,5 μήνες , αλλά είναι πιο ακριβή από τις παραπάνω.Βέβαια αν σκεφτείς οτί με κάθε συνεδρία θα μειώνεται το 20% περίπου για "πάντα"  και ότι η κάθε συνεδρία είναι στους 2,5 μήνες τότε ίσως να αξίζουν τα χρήματα τα οποια εγώ τα βρίσκω λογικά!Εγώ κάνω laser στο άνω χείλος και το πηγούνι , σας το προτείνω ! Την πρώτη φορά βέβαια ερεθίστηκα αρκετά βγάζοντας μικρά σπυράκια τα οποία έφυγαν σε 3 μέρες ( βάζοντας μια κρέμα που μου είπε η δερματολόγος ). Οι επόμενες συνεδρίες ήταν μια χαρά χωρίς κανένα απολύτως ερεθισμό!


Εσείς ποιά μέθοδο αποτρίχωσης χρησιμοποιείτε????

2 σχόλια:

  1. Εννοείται το laser. Αρκετά χρόνια με ταλαιπωρούσε το κερί μέχρι που αποφάσισα να κάνω laser. Ομολογώ πως πέρασα από 2 για να βρω τον τρίτο που θα μου κάνει το σωστό laser. Είναι μια μεγάλη συζήτηση λοιπόν γύρω από αυτό! Ίσως κάνω και εγώ κάποιο ποστ στο blog μου με το laser. Σε δερματολόγο που ξεκίνησα δεν είδα αποτέλεσμα. Ούτε από αισθητικό. Έφευγαν τα λεφτά τσάμπα. Τώρα έχω βρει την υγεία μου με τη μέθοδο που ακολουθώ και είμαι απόλυτα ευχαριστημένη!
    Πολύ καλό post! Μπράβο!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστω πολυ, οντως πρεπει να βρεις τον σωστο δερματολογο εγω ευτυχως πηγα σε καποιον που μου προτειναν και βγηκα απο τον κοπο.θα χαρω να δω καποιο ποστ στο blog σου για το laser φιλακια

      Διαγραφή