Τρίτη 28 Μαΐου 2013

Αντιηλιακή προστασία !

Το καλοκαιράκι έφτασε (σχετικά γρήγορα φέτος) ! Λίγο πολύ μερικές από εμάς έχουμε ξεκινήσει ήδη τις βουτιές μας στην θάλασσα και την ηλιοθεραπεία με σκοπό να αποκτήσουμε το πολυπόθητο μαύρισμα , ώστε να συγκρίνουμε μεταξύ μας πόσο μαύρισε η μια πόσο η άλλη και τι προϊόντα χρησιμοποιήσαμε....!!!




Πρέπει όμως να προστατευτούμε από τον ήλιο πρώτον για λόγους υγείας και έπειτα για λόγους εμφάνισης.Εγώ προσωπικά το ξεφλούδισμα που ακολουθεί μετά το κάψιμο το μισώ!Αν και έχω να καώ από το λύκειο ( τώρα είμαι 25...) συνεχίζω να πιστεύω πως το ξεφλούδισμα είναι αηδιαστικό.
Θα σας μιλήσω λοιπόν για τα προϊόντα που χρησιμοποιώ εγω.Στο πρόσωπό μου ξεκινώ με αντιηλιακό με δείκτη 50 και συνεχίζω με αυτό δεν χαμηλώνω την προστασία.Έχω διαλέξει αντιηλιακό με χρώμα ( της Avene ) γιατί πρώτον είναι σαν να φοράς makeup και δεύτερον κάνοντας βουτίες δεν έχεις αυτή την άσπρη "μάσκα" στο πρόσωπό σου. Για το σώμα μου επιλέγω δείκτη 50 για αρχή και στη συνέχεια κατεβαίνω στο 30.
Συμβουλή: Απλώνεται πάντα το αντιηλιακό πριν φύγετε για την θάλασσα ( 20 λεπτά περίπου) .
Δύο ακόμη προϊόντα που έχουν θέση στην τσάντα μου είναι το evian spray γιατί τόση ώρα στον ήλιο θέλω μια ανάσα δροσίας και φυσικά το λάδι μαυρίσματος της carroten γιατί θέλω γρήγορο μαύρισμα.







 Κάτι άλλο που χρησιμοποιώ και είμαι πολύ ευχαριστημένη είναι το aloe fresh της vaseline. Είναι ένα τζελ σώματος το οποίο έχει αλόη και σε δροσίζει κατά την εφαρμογή του.Εγώ το χρησιμοποιώ όταν κάνω μπάνιο στο σπίτι μετά την θάλασσα γιατί με ανακουφίζει και δεν αφήνει καθόλου λιπαρότητα πάνω μου.










Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου